Reforma Medicaid i National Health Reform cd

Pierwotnym celem Medicaid było włączenie ubogich do systemu opieki zdrowotnej. Chociaż program wywarł głęboki wpływ na dostęp do opieki, system opieki zdrowotnej w wielu częściach kraju pozostaje segregowany, a społeczności o niskim dochodzie są w dużej mierze uzależnione od sieci opieki zdrowotnej składającej się z lokalnych ośrodków zdrowia, szpitali publicznych i dziecięcych oraz inne szpitale, które zajmują się nieproporcjonalną liczbą osób ubogich oraz lokalne agencje zdrowia. Kompleksowe systemy opieki zarządzanej Medicaid opierają się na tym podstawowym systemie dostawców i często posiadają specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania opieką nad biedną, izolowaną i obciążoną dużym ryzykiem populacją. Dziewięćdziesiąt sześć milionów ludzi – ludność nieproporcjonalnie nisko zarabiająca i uzależniona od Medicaid – żyje w medycznie zaniedbanych społecznościach miejskich i wiejskich, gdzie ryzyko zdrowotne jest wyższe niż przeciętne, a zasoby opieki podstawowej są niewystarczające. Reforma ubezpieczenia zdrowotnego nie może zmienić tej rzeczywistości, która zajmie lata inwestycji. Istotnie, tradycyjne ekspansje ubezpieczeniowe mogłyby pogorszyć warunki w tych społecznościach ze względu na cieńszy zasięg, wyższy podział kosztów i brak specjalnych zasad płatności Medicaid dla ośrodków zdrowia i szpitali, które służą nieproporcjonalnie dużej liczbie ubogich pacjentów, które będą nadal leczyć miliony pacjentów. nieubezpieczeni ludzie nawet po reformie.
Jednocześnie utrzymanie Medicaid jako podstawowego elementu reformy systemu opieki zdrowotnej pociąga za sobą potrzebę trzech rodzajów długoterminowych inwestycji. Po pierwsze, federalne mechanizmy finansowania wymagają wzmocnienia. Ciągłe poleganie na niestabilnych gospodarkach państwowych sprawia, że Medicaid jest wysoce ryzykowną propozycją finansową dla państw.
Po drugie, pewne podstawowe inwestycje są niezbędne. Stawki opłat za opiekę podstawową i specjalistyczną muszą zostać zwiększone, jeżeli ma zostać osiągnięty większy udział dostawców. Rzeczywiście, w wielu państwach stawki płatności są tak niskie, że nawet przy znacznym wzroście, Medicaid nadal byłby okazją.
Wreszcie, Medicaid musi być w stanie pracować na rzecz poprawy podstawowego systemu opieki zdrowotnej i zintegrować te wysiłki z tymi, których oczekuje się od ubezpieczycieli giełdowych. Działania te obejmują inwestycje w urządzenia, pracowników, technologie informacyjne w zakresie zdrowia i strategie poprawy jakości. Obejmują one również wspólny rozwój wysokiej jakości sieci dostawców, tak aby opieka była stabilna, nawet jeśli niewielkie wahania dochodów narażają miliony osób o niskich dochodach na ryzyko częstych zmian między Medicaid a zasięgiem wymiany.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0909449) został opublikowany 14 października 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Od School of Public Health and Health Services oraz School of Medicine and Law, George Washington University, Washington, DC.

[przypisy: muzykoterapia warszawa, peeling chemiczny warszawa, poradnia dietetyczna wrocław ]

Powiązane tematy z artykułem: muzykoterapia warszawa peeling chemiczny warszawa poradnia dietetyczna wrocław