Massachusetts Health Reform Reform – prawie uniwersalny zasięg na jaki koszt

Massachusetts od dawna znane jest z akademickich centrów medycznych, badań biomedycznych, wysokiej jakości opieki zdrowotnej i, być może, nie bez związku, wysokich kosztów opieki zdrowotnej. W 2006 r. Państwo zwróciło uwagę narodową po przejściu przełomowej ustawy o reformie systemu opieki zdrowotnej, w ramach której osiągnęła niemal powszechny zasięg wśród mieszkańców stanu. Niektórzy obserwatorzy zakwestionowali jednak, czy ta reforma była zbyt kosztowna. Ustawa o reformie Massachusetts rozszerzyła zasięg Medicaid; stworzył subsydiowane przez państwo ubezpieczenie, o nazwie Commonwealth Care, dla osób o niskich dochodach, które nie kwalifikują się do Medicaid; połączenie rynków ubezpieczeń indywidualnych i małych grup; ustanowił sprawiedliwą ocenę udziałów pracodawcy i indywidualny mandat; i stworzył Commonwealth Connector, giełdę ubezpieczeń, która wyznacza standardy zasięgu i przystępności. W ramach tej reformy osiągnięto prawie powszechny zasięg, a 97,3% wszystkich mieszkańców objętych było od wiosny 2009 r. Planami zdrowotnymi spełniającymi standard minimalnego zasięgu kredytowania . Nie ma dowodów na to, że prywatne ubezpieczenie wypierało się1, a dostęp do opieki wzrósł, przy mniejszej liczbie osób napotykających bariery finansowe na opiekę2. Niemniej jednak, pod mikroskopem krajowej debaty na temat reformy systemu opieki zdrowotnej, pojawiły się pytania dotyczące stosowność modelu Massachusetts dla kraju jako całości, biorąc pod uwagę koszty programu dla osób indywidualnych, pracodawców i państwa; niektórzy kwestionowali również, czy ostatnie działania mające na celu zmniejszenie kosztów stanowią ograniczenie w porównaniu z pierwotnym zamiarem prawa.
Wydatki w roku podatkowym 2008 były wyższe niż oczekiwano i doprowadziły do obaw o szybki przyszły wzrost i opłaty, których twórcy reformy nie docenili wielkości nieubezpieczonej ludności i jej potrzeb. Obecnie uznaje się, że wczesny wzrost wydatków agencji Commonwealth Care był spowodowany skutecznymi kampaniami marketingowymi i popularyzatorskimi, co ułatwiło ludziom zapisywanie się do programów publicznych3. Rejestracja w Commonwealth Care osiągnęła szczyt w wysokości 176 000 w połowie 2008 r., Odmawiając na początku 2009 r. I powrócił do poziomu z połowy 2008 r. W ostatnich miesiącach. W roku podatkowym 2010 wzrost annualizowanego kosztu rejestracji na osobę wyniósł poniżej 5%.
Finansowanie reformy służby zdrowia w Massachusetts. Media podniosły bardziej fundamentalne pytanie o to, czy eksperyment Massachusetts jest zbyt drogi – spust budżetowy . 4 Jedynym odpowiedzialnym sposobem rozwiązania tego problemu jest oszacowanie nowego obciążenia podatników państwowych poprzez zbadanie nowych kosztów netto dla państwa. fundusz ogólny (patrz tabela). Przed reformą państwo przeznaczyło około 1,4 miliarda dolarów rocznie na dotacje dla instytucji na usługi dla nieubezpieczonych, z których około 33 miliony pochodziły z ogólnego funduszu. Po reformie, z przychodami przekierowanymi na wsparcie dotacji Commonwealth Care i ekspansji MassHealth (program Massica Medicaid), zmniejszenie wydatków na nieskompensowaną pulę opieki i stopniowe wycofywanie dotacji dla zarządzanych organizacji związanych z instytucjami bezpieczeństwa, nowe wydatki netto wyniosły 591 mln USD, z czego 172 mln USD – mniej niż 1% budżetu państwa – pochodziło z ogólnego funduszu państwa
[patrz też: promocja zdrowia w pracy, artykuły fryzjerskie, frezy do paznokci ]

Powiązane tematy z artykułem: artykuły fryzjerskie frezy do paznokci promocja zdrowia w pracy