Massachusetts Health Reform Reform – prawie uniwersalny zasięg na jaki koszt cd

Na przykład początkowo największa liczba nowo ubezpieczonych osób uzyskała pokrycie przez swoich pracodawców, a nie indywidualny rynek, co sugeruje, że większa liczba pracowników zdecydowała się na przyjęcie oferty pracodawców na ubezpieczenie, co prawdopodobnie uniemożliwiłoby nałożenie kary podatkowej. Jednocześnie, chociaż ocena pracodawcy nie zwiększyła liczby firm oferujących ubezpieczenia, nie zmniejszyła się również liczba, jak obawiali się wielu, być może dlatego, że pracodawcy nie chcieli zmusić swoich pracowników do zakupu ubezpieczenia na indywidualnym rynku po wyższych stawkach . Sposób, w jaki to się dzieje w krajowej reformie, zależeć będzie od projektu zachęt. Pracodawcy w Massachusetts w 2006 r. Byli bardziej skłonni niż pracodawcy w kraju do oferowania ubezpieczenia. Gdyby reforma krajowa obejmowała politykę, która osiągałaby stopy ofert pracowniczych i zatrudniania pracowników podobne do tych w Massachusetts, mogłaby mieć znaczny wpływ na rozkładanie kosztów i zmniejszenie obciążeń rządu. Po drugie, koszty krajowej reformy systemu opieki zdrowotnej powinny być kształtowane pod kątem nowych wydatków i przewidywalnych strumieni finansowania, które można przekierować do innych zastosowań. Powinny one obejmować, co najmniej, przewidywane oszczędności na wszystkich szczeblach administracji, z potencjalnych obniżek kosztów płacenia za publiczne kliniki i nieskompensowaną opiekę. Oszczędności z tego ostatniego powinny również należeć do podmiotów prywatnych.
Po trzecie, zmieniające się role i systemy finansowania sieci bezpieczeństwa muszą być rozwiązywane bezpośrednio. Nieubezpieczeni pacjenci nie znikną i będą potrzebować. Dostawcy usług bezpieczeństwa będą mieli trudności z dalszym funkcjonowaniem, biorąc pod uwagę ich zależność od Medicaid i Medicare, którzy płacą niższe stawki niż komercyjne ubezpieczenie. Jednym z celów reformy powinno być zmniejszenie przenoszenia kosztów.
Wreszcie, reforma krajowa musi wspierać wzrost osiągnięty w Massachusetts, wspierając elementy składowe, które sprawiły, że zmiana powiodła się: rozszerzenie kwalifikowalności Medicaid, dotacje dla ubogich, mandat indywidualny i sprawiedliwy udział pracodawców.
W Massachusetts osiągnięcie niemal powszechnego zasięgu było pierwszym krokiem, zapewniającym tysiącom mieszkańców dostęp do opieki i ochrony przed niepewnością finansową związaną z rachunkami za usługi medyczne. Teraz walka z kosztami stała się priorytetem. W miarę zbliżania się do krajowej reformy systemu opieki zdrowotnej musimy równoważyć potrzeby osób w zakresie opieki o wysokiej jakości z obowiązkiem odpowiedzialności społecznej i fiskalnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Weissman jest starszym doradcą ds. Polityki zdrowotnej w biurze wykonawczym Health and Human Services, Commonwealth of Massachusetts; a dr Bigby jest sekretarzem stanu Massachusetts ds. zdrowia i usług ludzkich. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0909295) został opublikowany 21 października 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Z Biura ds. Zdrowia i Opieki Społecznej w Massachusetts, Boston.

[hasła pokrewne: kosmetyki organiczne, frezy do paznokci, agencja hostess ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja hostess frezy do paznokci kosmetyki organiczne