Massachusetts Health Reform Reform – prawie uniwersalny zasięg na jaki koszt ad

Ponieważ wszystkie wydatki planowane do zmniejszenia w roku fiskalnym 2010 z powodu recesyjnego zaciskania pasa, losowanie z funduszu ogólnego ulegnie znacznemu zmniejszeniu. Ponadto głównym założeniem formacyjnych negocjacji politycznych w sprawie reformy Massachusetts była wspólna odpowiedzialność – i rzeczywiście, ostatni raport wykazał, że pracodawcy, rząd i osoby fizyczne ponoszą w przybliżeniu taką samą część kosztów ubezpieczenia zdrowotnego po reformie, jak przed reformą. .5 W rzeczywistości tylko połowa z ponad 400 000 mieszkańców, którzy uzyskali zasięg do grudnia 2008 r., Otrzymała dotacje publiczne. Z tej perspektywy indywidualne mandaty i zachęty dla pracodawców stanowiły dobrą wartość dla podatników z Massachusetts, co kosztowało około 060 USD nowych wydatków państwowych na nowo ubezpieczonego mieszkańca stanu w 2008 r. Stanowił rząd w realizacji rządowego programu, który pobudzał prywatne podmioty do korzystania z prywatnych dolarów. aby pomóc w osiągnięciu dobra publicznego.
Oczywiście recesja stworzyła poważne wyzwania. W obliczu deficytu przekraczającego 5 miliardów dolarów w ciągu 2 lat, ustawodawca Massachusetts nałożył znaczne cięcia w finansowaniu w celu dotowania pokrycia około 30 000 legalnych imigrantów, którzy zakwalifikowali się do Commonwealth Care, ale nie kwalifikują się do federalnego meczu Medicaid. MassHealth musiał także wyeliminować pewne planowane podwyżki stóp płatności dla dostawców, które nie były częścią pierwotnego prawodawstwa reformującego. Podobnie jak inne państwa borykające się z trudnościami ekonomicznymi, Massachusetts podnosi nowe dochody, wykorzystując rezerwy i korzystając ze zwiększonej pomocy federalnej. Państwo również dokonało cięć we wszystkich dziedzinach, w tym zmniejszenia pomocy dla miast i miasteczek, zmniejszenia liczby pracowników państwowych i zwiększenia podziału kosztów na ubezpieczenie zdrowotne pracowników państwowych. W tym kontekście redukcja podstawowego finansowania reformy systemu opieki zdrowotnej nie była nadzwyczajna i nie oznacza odwrotu od pierwotnego zobowiązania.
Nie ma wątpliwości, że wysoki koszt opieki w Massachusetts powoduje poważne napięcia. Od 2006 r. Do 2008 r. Średnia cena składki na ubezpieczenie rodziny wzrosła o ponad 12%, a składki wzrosły o około 10% w czerwcu tego roku. Jeśli ubezpieczenie stanie się mniej przystępne, liczba osób zwolnionych z indywidualnego mandatu może wzrosnąć. Niektóre małe firmy ponoć miały trudności z zapewnieniem ubezpieczenia dla pracowników i twierdziły, że rosnące składki mogłyby zagrozić ich dalszemu uczestnictwu. Ale koszty były wysokie przed reformą opieki zdrowotnej. W przeciwieństwie do podejścia państwa do poszerzania zasięgu, jego strategie kontroli kosztów były stopniowe, a koszty trzeba teraz poważnie zaradzić.
Massachusetts było niezwykłe w 2006 r., Ponieważ miało już niewielki odsetek nieubezpieczonych mieszkańców, wysoce regulowany rynek ubezpieczeń i niewykorzystaną pulę opieki. Mimo to debata krajowa może być oparta na naszym doświadczeniu.
Po pierwsze, filozofia wspólnej odpowiedzialności za naszą reformę zapewnia poczucie sprawiedliwości i pozwala na wykorzystanie wydatków rządowych na realizację celów społecznych. Indywidualny mandat współdziała z zachętami pracodawców do rozszerzenia prywatnego zasięgu, o ile dotacje rządowe są dostępne dla osób o niskich dochodach
[podobne: agencja hostess, agencja interaktywna warszawa, zagęszczanie rzęs ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja hostess agencja interaktywna warszawa zagęszczanie rzęs