Kompromisy i kontrowersje – ruch w kierunku reformy

Przyspieszając postępy w realizacji celu demokratów, jakim jest uchwalenie ustawy o reformie służby zdrowia, przewodnicząca Izby Reprezentantów Nancy Pelosi (D-CA) przedstawiła w dniu 29 października projekt ustawy, która ustanowi mandat większości legalnych rezydentów USA do uzyskania ubezpieczenia zdrowotnego. Ustawa zwiększyłaby zasięg do około 36 milionów osób, a według Kongresowego Biura Budżetu (CBO) koszty netto (894 miliardy dolarów w ciągu 10 lat) byłyby w pełni opłacone – w dużej mierze dzięki dopłatom z tytułu podatku dochodowego dla osób o wysokich dochodach osób i zmniejszenie wzrostu stawek płatności Medicare w przypadku większości usług, z wyjątkiem usług świadczonych przez lekarzy. Tymczasem przywódca większości senackiej Harry Reid (D-NV) przygotowywał się do wprowadzenia ustawy o reformach demokratów w Senacie, oczekując jedynie na oszacowanie kosztów CBO. Oba projekty wzywają do stworzenia rządowego planu ubezpieczeniowego, który konkurowałby z prywatnymi przewoźnikami, ale ze względu na naciski ze strony umiarkowanych Demokratów i szereg prywatnych interesów, wymagałyby od planu negocjacji swoich stawek z dostawcami, zamiast stosowania Medicare. harmonogram opłat, tak jak faworyzowani przez liberałów, którzy wierzą, że spowoduje to zmniejszenie kosztów. Otoczona przez swoich demokratycznych kolegów, Pelosi powiedziała: Przez prawie sto lat. . . liderzy wszystkich partii politycznych. . . wezwali i walczyli. . . reforma systemu opieki zdrowotnej i ubezpieczeń. Dziś mamy zrealizować obietnicę zapewnienia przystępnej cenowo opieki zdrowotnej dostępnej dla wszystkich Amerykanów. Projekt ustawy ma pokryć 96% wszystkich Amerykanów (z wyłączeniem nieudokumentowanych imigrantów), z 83%, pozostawiając około 18 milionów ludzi bez ubezpieczenia. Rozszerzony zasięg będzie zabezpieczony przez dwa oddzielne programy. Około 21 milionów wykwalifikowanych osób i rodzin, o dochodach od 150 do 400% federalnego poziomu ubóstwa, kupiłoby własne ubezpieczenie poprzez nowo utworzone ubezpieczeniowe giełdy . Wymiany zapewniłyby dotacje w wysokości 605 miliardów dolarów w ciągu 10 lat, aby zwiększyć ich zasięg. niedrogie. Około 15 milionów osób o dochodach poniżej 150% federalnego poziomu ubóstwa byłoby nowo uprawnionych do zapisania się na Medicaid, a rząd federalny wziąłby 91% kosztów, znacznie przewyższając obecne uzgodnienia z państwami2. Prywatni ubezpieczyciele byliby pozbawieni możliwości dyskryminowanie obywateli na podstawie stanu zdrowia, odmawianie ubezpieczenia z powodu wcześniejszych warunków lub nakładanie rocznych lub dożywotnich limitów ubezpieczenia.
Projekt ustawy – wszystkie jego strony z 1990 r. – jest połączeniem środków, które zostały przyjęte przez trzy oddzielne komitety, które zostały połączone przez przywódców demokratów w tygodniach spotkań zamkniętych. Ofiara została wypowiedziana przez Republikanów Domowych, z których żaden nie ma głosować na nią, gdy dojdzie do głosu w ciągu kilku dni. Ich przywódca, przedstawiciel John Boehner z Ohio, określił to jako kosztowne i niezrównoważone , a republikańska Komisja Studyjna konserwatywnych członków Domu ostrzegła przed wyższymi podatkami, mandatami pracodawców zabijającymi pracę oraz przepisami, które ustawiłyby biurokratów z Waszyngtonu ty i twój lekarz.
W sprawie stanu narodowości CNN w dniu 31 października, Boehner powiedział, że republikanie przygotowują alternatywny projekt reformy, który rozszerzy zasięg do milionów , ale nie spróbuje dopasować zakresu działania demokracji
[przypisy: cena badania fsh, stomatolog na nfz wrocław, zęby implanty cena ]

Powiązane tematy z artykułem: cena badania fsh stomatolog na nfz wrocław zęby implanty cena