Kompromisy i kontrowersje – ruch w kierunku reformy cd

Ustawa o domu przyniosłaby także stawki medyczne lekarza Medicaid do poziomu Medicare, kosztem 57 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Aby obniżyć koszt ustawy House a w ramach preferowanego przez prezydenta Baracka Obamę limitu w wysokości 900 miliardów dolarów, Demokraci usunęli przepis, który uchyliłby 21% obniżkę opłat za leczenie Medicare, która ma wejść w życie stycznia 2010 roku. Ale 29 października, Dom Demokratyczni przywódcy wprowadzili oddzielny środek, który osiągnąłby ten sam cel. Według informacji prasowej środek zastąpiłby obecną formułę lekarza-lekarza bardziej stabilnym systemem, który kończy nierealistyczny cykl zagrożeń związanych z coraz większymi obniżkami opłat, a następnie krótkoterminowymi łatami . Rachunek pozwoliłby na wydatki Medicare na usługi lekarzy mają rosnąć w tempie produktu krajowego brutto (PKB) plus 1% rocznie (zamiast stopy PKB bez korekty, jak to obecnie ma się stać). Dopłaty do podstawowej opieki zdrowotnej i usług profilaktycznych będą rosły w tempie PKB plus 2%.
Obama określił projekt ustawy jako historyczny krok naprzód , który spełnił dwa spośród jego najważniejszych celów: jest w pełni opłacony i na dłuższą metę zmniejszy deficyt . Administracja zdaje sobie jednak sprawę, że Obama może ogłosić zwycięstwo w tej sprawie. ważna inicjatywa krajowa wymaga przezwyciężenia poważnych wyzwań, w tym uderzenia akceptowalnej równowagi, aby utrzymać razem frakcyjne kluby demokratyczne, ale także, w Senacie, przekonania dwóch niezależnych senatorów (Joseph Lieberman z Connecticut i Bernarda Sandersa z Vermont) do przyłączenia się wszystkich 58 Demokratów do pokonania Republikańskie obstrukcje i rozwiązania problemów wielu prywatnych interesów.
Ponadto, szczegóły dotyczące sposobu, w jaki formułowany jest plan publiczny, mają kluczowe znaczenie dla jedynego republikańskiego ustawodawcy, który oddał głos na reformę – członka Senackiej Komisji Finansowej Olympia Snowe z Maine. Zamiast tworzyć opcję publiczną na początku, Snowe faworyzuje rezerwę, która uruchomiłaby taki plan w stanach, w których firmy ubezpieczeniowe nie oferują niedrogich korzyści. Podczas spotkania w Białym Domu z przywódcami Demokratycznej Partii Demokratycznej 23 października Obama wyraził preferencję dla mechanizmu spustowego, mając nadzieję na utrzymanie poparcia Snowe a dla reform. Kiedy kilka dni później Reid ogłosił swój kompromis, zgodnie z którym państwa mogły zrezygnować z publicznego planu, Snowe powiedziała, że jest głęboko rozczarowana decyzją lidera o włączeniu opcji publicznej .
Poza staraniami o wygraną w głosowaniu Snowe a, Demokraci muszą przekonać kluczowe prywatne zainteresowane strony, że ich długoterminowe interesy są lepiej obsługiwane przez wspieranie reform, niż przez dążenie do ich zabicia. Wczesne umowy, które administracja wynegocjowała ze szpitalami, planami zdrowotnymi i producentami farmaceutycznymi zaczęły się rozpadać wraz z pojawieniem się rachunków. Społeczność dużych przedsiębiorstw ogłosiła otwarcie sprzeciw wobec ustawy House a. Amerykańskie plany ubezpieczeń zdrowotnych wyraziły podobny pogląd, a szpitale wyraziły swój sprzeciw wobec obniżek płatności Medicare, które musiałyby wchłonąć. Branża farmaceutyczna jest zaniepokojona rabatami o łącznej wartości około 60 miliardów dolarów, które musiałaby zapłacić rządowi, a także perspektywą, że będzie musiała negocjować swoje ceny z Medicare.
Tylko zorganizowana medycyna w znacznym stopniu wstrzymała ogień, ponieważ pokłada nadzieję w prawodawstwie, które zreformowałoby sposób, w jaki Medicare oblicza swoje roczne aktualizacje opłat za usługi lekarskie, co wyeliminowałoby zaplanowane cięcia w płatnościach Chociaż administracja popiera takie postanowienie, jego przejście nie jest pewne. 21 października ze wszystkimi republikanami, 12 Demokratami i Liebermanem, Senat nie zatwierdził ustawy, która wyeliminowałaby obniżki opłat dla lekarzy. Głównym zarzutem była wysoka cena – około 247 miliardów dolarów w ciągu dekady. Głosowanie podkreśliło rzeczywistość, że ustawodawcy wielu pasm stają się coraz bardziej wrażliwi na reperkusje, które narastający deficyt federalny może przynieść dla ich politycznych fortuny.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0910493) został opublikowany 4 listopada 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Pan Iglehart jest krajowym korespondentem czasopisma.

[hasła pokrewne: peeling chemiczny warszawa, kreatynina cena badania, mydlo marsylskie ]

Powiązane tematy z artykułem: kreatynina cena badania mydlo marsylskie peeling chemiczny warszawa