Kompromisy i kontrowersje – ruch w kierunku reformy ad

Boehner powiedział, że podejście republikańskie krok po kroku nie pociąga za sobą podniesienia podatków ani nakazania, by osoby i pracodawcy kupowali ubezpieczenia. Ustawa zaproponowałaby nowe ograniczenia w zakresie odpowiedzialności zawodowej i ułatwiłaby osobom fizycznym i małym firmom łączenie zasobów w celu zakupu ubezpieczenia, ale nie zabraniałaby ubezpieczycielom odmowy ubezpieczenia z powodu wcześniejszych warunków. Pelosi powiedział, że republikańska ustawa może być oferowana jako alternatywa podczas debaty na temat ustawy demokratycznej, która ma się rozpocząć w ciągu kilku następnych dni. Nie ujawniając wielu szczegółów ustawy reformującej, którą senaccy demokraci zamierzają wprowadzić, Reid ogłosił 26 października, że działanie wymagałoby stworzenia publicznego planu ubezpieczeniowego. Reid doszedł do swojej decyzji, łącząc rachunki reform z Komisji ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur, która obejmowała opcję publiczną, oraz z Komisją Finansową, która tego nie uczyniła. Reid powiedział, że środek Senatu pozwoliłby państwom na rezygnację z publicznego planu, który miałby zasięg krajowy. Kompromis odzwierciedlał sprzeczne naciski na Reid: silny popęd ze strony zorganizowanej siły roboczej, którego poparcie potrzebuje, by wygrać reelekcję w 2010 roku, aby zabezpieczyć przyjęcie najbardziej odpornego wariantu publicznych opcji, w przeciwieństwie do pilnej potrzeby przyciągnięcia wsparcia ze wszystkich Senatów Demokraci i niezależni pokonywali republikański obstrukt.
Jeśli Izba i Senat zatwierdzą te projekty ustaw, zostanie powołany komitet konferencji w celu rozwiązania ich istotnych różnic, z których najbardziej kontrowersyjnym może być sposób finansowania reform. Środek House nałożyłby 5,5% na osoby zarabiające ponad 500 000 USD rocznie, a pary zarabiające ponad milion USD. Podatek, którego nie lubią senatorowie obu stron, przyniesie szacowane przychody w wysokości 440 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Zamiast tego, projekt senackiego komitetu ds. Finansów nałożyłby podatek akcyzowy na plany ubezpieczenia zdrowotnego Cadillac , które jest zdecydowanie przeciwne wielu House Demokratom i zorganizowanym pracownikom.
Źródłem finansowania, które popiera zarówno Demokratów Izby Reprezentantów, jak i Senatu, jest stałe obniżanie rocznych aktualizacji stawek płatności Medicare w przypadku większości usług innych niż usługi lekarzy, przynoszące oszczędności w wysokości około 229 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Oba rachunki również zmniejszyły płatności na plany Medicare Advantage. Republikanie zajęli się kwotą 1,1 biliona dolarów za rachunek House a, aby podkreślić swój pogląd, że reforma jest zbyt kosztowna – szczególnie podczas recesji. CBO powiedział, że koszt netto tego środka wyniesie w rzeczywistości 894 miliardy dolarów, ponieważ 167 miliardów dolarów kar nałożonych przez osoby fizyczne i pracodawców zrekompensuje wydatki.
Dążąc do poprawy dochodów lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i przyciągnięcia nowszych absolwentów szkół medycznych do medycyny ogólnej, projekt ustawy domowej dostarczyłby po 2011 roku 5% premię do świadczeń z tytułu opieki zdrowotnej, w tym internistom, lekarzom rodzinnym, pediatrom, ginekolodzy położniczy i pielęgniarki lub asystenci lekarzy, którzy wykonują zawód lekarza pod nadzorem lekarza), jeśli 50% opłat za pozwolenie Medicare jest przeznaczonych na ocenę i zarządzanie lub profilaktykę. Premia wynosiłaby 10% dla kwalifikujących się usługodawców praktykujących w rejonie medycznie niedostatecznym
[hasła pokrewne: protezy szkieletowe acetalowe, cena badania fsh, mydlo marsylskie ]

Powiązane tematy z artykułem: cena badania fsh mydlo marsylskie protezy szkieletowe acetalowe