Amerykańska publiczność i kolejna faza debaty na temat reformy systemu opieki zdrowotnej

Przywódcy kongresu i prezydent Barack Obama idą dalej, aby opracować jeden ważny akt prawny w zakresie opieki zdrowotnej, który będzie przedmiotem dyskusji, głosowany przez obie izby Kongresu, a jeśli zostanie przyjęty, wysłany do prezydenta w celu zatwierdzenia i podpisania. Poprzednie badania sugerują, że opinia publiczna odegra ważną rolę w wyniku tego procesu. Doświadczenie sugeruje, że chociaż ostateczne prawodawstwo będzie prawdopodobnie złożone, społeczeństwo utworzy ogólny pogląd, który poprowadzi go albo do poparcia, albo do sprzeciwienia się uchwaleniu, ale ten pogląd może się znacznie zmienić w czasie. Wiele czynników może przyczynić się do osądu publicznego, w tym popularność głównych elementów polityki projektu, jego odczuwany wpływ na kraj i jego potencjalny wpływ na ich przyszłą opiekę zdrowotną. Zgodnie z umową z Kaiser Family Foundation i dotacją z Fundacji Roberta Wooda Johnsona, staraliśmy się zidentyfikować czynniki, które najprawdopodobniej będą miały największy wpływ na opinię publiczną na temat ostatecznego prawodawstwa. Zrobiliśmy to częściowo, porównując reakcję społeczeństwa na plan zdrowotny Clintona w ostatnich miesiącach debaty z 1994 r. Z percepcją debaty na temat reformy. Przeanalizowaliśmy dane z 30 ogólnopolskich sondaży opinii publicznej (patrz sondaże opinii publicznej na temat reformy systemu opieki zdrowotnej, ankiety cytowane w nawiasie w dalszej kolejności według organizacji i daty, w razie potrzeby), aby ocenić kwestie, na których przywódcy w rządzie i poza nim muszą się skupić, jeśli chcą wpłynąć na opinię publiczną. opinia na temat ustawodawstwa.
Tabela 1. Tabela 1. Poglądy Amerykanów na temat reformy systemu opieki zdrowotnej, kwiecień 1994 i październik 2009. Tabela 2. Tabela 2. Oczekiwania Amerykanów co do skutków reformy systemu opieki zdrowotnej, kwiecień 1994 i październik 2009. Tabela pokazuje poziom wsparcia w czasie dwóch debat dotyczących opieki zdrowotnej nad zmianą amerykańskiego systemu opieki zdrowotnej, oceny opinii publicznej dotyczącej postępowania przez każdego prezydenta w zakresie polityki zdrowotnej oraz publicznej akceptacji proponowanych planów zdrowotnych. Tabela 2 porównuje oczekiwania Amerykanów, w kwietniu 1994 r. I październiku 2009 r., Na temat wpływu reformy systemu opieki zdrowotnej na ich życie. Tabele pokazują odpowiedzi z dwóch epok na pytania, które są do siebie tak podobne, jak to tylko możliwe.
W końcowej fazie debaty Clintona sondaże pokazały, że Amerykanie nadal chcą reformy systemu opieki zdrowotnej: 85% społeczeństwa uważa, że amerykański system opieki zdrowotnej musi zostać gruntownie zmieniony lub całkowicie przebudowany (Harris) (patrz tabela 1). Prawie dwie trzecie (63%) wiedziało, że plan Clintona zapewnia ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich Amerykanów, cel uważany za bardzo ważny przez 82% Amerykanów w tym czasie (NYT). Ponadto główne elementy planu Clintona zyskały szerokie poparcie, w tym wymóg, aby ubezpieczenie zdrowotne było dostępne dla osób z wcześniej istniejącymi warunkami (81%) (Newsweek) oraz aby wszyscy pracodawcy zapewniali ubezpieczenie zdrowotne swoim pracownikom pełnoetatowym (73% ) (ABC, 1994).
Jednocześnie tylko 39 do 43% Amerykanów poparło plan zdrowotny Clintona (Time, Gallup, 16-18 kwietnia), a 40 do 43% zaakceptowało politykę Clinton dotyczącą polityki zdrowotnej (Gallup, 22-24 kwietnia, CBS ) (patrz tabela 2). Czynniki, które prawdopodobnie przyczyniły się do niższego poziomu wsparcia dla planu niż do zasady zmiany, są również odzwierciedlone w tabeli 2: we wszystkich trzech przedstawionych środkach – wpływ na nich osobiście, na jakość ich opieki oraz na ich koszty opieki zdrowotnej – większość Amerykanów nie spodziewała się poprawy w ramach planu Clinton
[podobne: poradnia dietetyczna wrocław, stomatolog na nfz wrocław, cialis cena ]

Powiązane tematy z artykułem: cialis cena poradnia dietetyczna wrocław stomatolog na nfz wrocław